Reklamation

Reklamation

Skulle der være en fejl eller mangel på det produkt, du har modtaget, så skriv straks til os på: customerservice@crascph.com. Angiv venligst dit ordrenummer, beskriv reklamationen og vedhæft gerne et billede. Så kan vi få sat en reklamationsproces i gang og vurderet, om det defekte produkt skal returneres til yderligere behandling hos os.  

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangler ved varen. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders garanti på, at du enten kan få et defekt produkt repareret eller erstattet, få pengene refunderet, eller reduktion i pris afhængigt af den konkrete situation. Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd. I januar 2016 blev der vedtaget en ny lovgivning i forbindelse med forbrugerklageloven. Vi vil altid foreslå, at vi kontaktes og eventuelle klager løses. Vi henviser dog til EU-kommissionens hjemmeside, hvis der skulle opstå en situation med et tvist.

Returnering af reklamation - Altid kun efter aftale!

Hvis reklamationen er berettiget og vi har bedt om at få reklamationen retur, så refunderer vi dine rimelige forsendelsesomkostninger for at sende produktet tilbage til os. I modsat fald skal du afholde alle transportomkostninger, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelsen. Husk, at produktet altid skal være godt emballeret, og du skal få en kvittering for afsendelsen. Du har ansvaret for pakken/varerne frem til vores modtagelse. Så behold venligst postkvitteringen og trackingnummeret.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Reklamationer returneres efter aftale til:

Cras ApS

Store Strandstræde 19, 2 th

1255 København

 

WWW.CRASCPH.COM EJES OG DRIVES AF CRAS

CVR-nr. 40 18 96 96